loader image

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO

willa-mockowka.pl

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Serwis mockowka.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

  2. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Serwis mockowka.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.

  3. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Serwisu mockowka.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:

    1. Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),

    2. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),

    3. Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r. (Dz. U. 2016 poz. 1823),

    4. Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

§ 2

DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

  1. FORMULARZ REZERWACJI (KOSZYK) – formularz dostępny na stronie internetowej mockowka.pl umożliwiający dokonanie rezerwacji pobytu wraz z dodatkowymi usługami świadczonymi przez Usługodawcę.

  2. KLIENT – Usługobiorca, który zamierza dokonać lub dokonał rezerwacji w Serwisie.

  3. KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  4. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy, dotyczących usług dostępnych w Serwisie.

  5. REGULAMIN – niniejszy regulamin Serwisu.

  6. SERWIS – Serwis internetowy Usługodawcy działający pod adresem willa-mockowka.pl.

  7. USŁUGODAWCA – Jacek Moćko wykonujący działalność gospodarczą pod firmą PUH MOCIEK 69 Jacek Moćko wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Słoneczna 8, 28-100 Busko-Zdrój, NIP: 6551677144, REGON: 291066105, adres poczty elektronicznej (e-mail): recepcja.mockowka@pl, numer telefonu: +48 698 202 688 .

  8. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu.

  9. USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.

§ 3

INFORMACJE DOTYCZĄCE REZERWACJI

  1. Serwis willa-mockowka.pl umożliwia dokonanie rezerwacji pobytu w pokojach lub apartamentach oraz usług towarzyszących, za pośrednictwem sieci Internet. Pokoje i apartamenty stanowią własność Usługodawcy.

  2. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Serwisu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, dokonując rezerwacji, składa ofertę najmu określonego domku lub mieszkania na warunkach podanych w jego opisie.

  3. Cena uwidoczniona na stronie internetowej Serwisu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT.

  4. Cena uwidoczniona na stronie Serwisu jest wiążąca w chwili dokonania przez Klienta rezerwacji. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Serwisie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych domków lub pokoi po dokonaniu przez Klienta rezerwacji.

  5. Rezerwacji można składać:

-poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Rezerwacji (Serwis willa-mockowka.pl ) – 24 godziny na dobę przez cały rok,


-za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: recepcja.mockowka@.pl

-telefonicznie pod numerem telefonu: 698 202 688.

  1. Warunkiem dokonania rezerwacji w Serwisie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie dokonywania rezerwacji.


§ 4

DOKONANIE REZERWACJI

  1. Do dokonania rezerwacji, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta zamówienia udostępnionymi przez Usługodawcę sposobami, zgodnie z § 3 pkt 5 .

  2. Po złożeniu zamówienia Usługodawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.

  3. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji powoduje związanie Klienta jego rezerwacją. Potwierdzenie otrzymania oraz przyjęcie rezerwacji następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.

  4. Potwierdzenie rezerwacji zawiera:

    1. potwierdzenie wszystkich istotnych elementów rezerwacji,

    2. niniejszy Regulamin.

  5. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 zostaje zawarta umowa najmu między Klientem, a Sprzedawcą.


§ 5

SPOSOBY PŁATNOŚCI

  1. Usługodawca udostępnia następujące sposoby płatności za rezerwacje:

Zadatek w wysokości 30% wartości rezerwacji:

– płatność za pośrednictwem elektronicznego serwisu płatności –Przelewy24.pl,

– płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Usługodawcy: 93 85170007 0017 0197 4806 0012 w Nadwiślańskim Banku Spółdzielczym w Solcu Zdroju, w tytule przelewu należy wpisać “Rezerwacja nr……..”.

Pozostała część wartości rezerwacji:

– płatność gotówką lub kartą płatniczą po przybyciu do pensjonatu.

  1. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem usługi. Elektroniczne serwisy płatności umożliwiają dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.

  2. W przypadku płatności określonej w ppkt 1.2, Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty zadatku w terminie 3 dni roboczych od dnia dokonania rezerwacji, chyba że strony ustaliły inaczej.


§ 6

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Z zastrzeżeniem pkt 3 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  2. W razie odstąpienia od umowy, jest ona uważana za niezawartą.

  3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadku umowy:

– w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy,

o świadczenie usług hotelarskich, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.

  1. Prawo odstąpienia od umowy przysługuje zarówno Usługodawcy, jak i Klientowi (Konsumentowi), w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.

§ 7

RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Serwisu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:

    1. dokonywanie rezerwacji,

    2. newsletter.

  2. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Serwisie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.

  3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Serwisu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Serwisu i prezentowanych w nim materiałów.

§ 8

WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 7 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.

  2. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:

    1. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu dokonania rezerwacji w Serwisie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą dokonania rezerwacji albo zaprzestania jej składania przez Usługobiorcę.

    2. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony.

  3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:

    1. komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,

    2. dostęp do poczty elektronicznej,

    3. przeglądarka internetowa,

    4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.

  4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Serwisu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.

  5. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

  6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

§ 9

REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Serwisu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: recepcja.mockowka.pl.

  2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

  3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od zgłoszenia.

  4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

§ 10

WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:

    1. Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (Newsletter).

    2. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: recepcja.mockowka.pl.

    3. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).

    4. Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.

  2. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.

§ 11

WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

  1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem: willa-mockowka.pl korzystają z ochrony prawnoautorskiej (i z zastrzeżeniem elementów wykorzystywanych na zasadzie licencji, przeniesienia praw autorskich lub dozwolonego użytku) są własnością – Jacek Moćko wykonujący działalność gospodarczą pod firmą PUH MOCIEK 69 Jacek Moćko wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Słoneczna 8, 28-100 Busko-Zdrój, NIP: 6551677144, REGON:. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony mockowka.pl, bez zgody Usługodawcy.

  2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony mockowka.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.

§ 12

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez Serwis zawierane są zgodnie z prawem polskim.

  2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.

  3. Wszelkie spory wynikłe z umów między Serwisem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.

  4. Sądowe rozstrzyganie sporów:

    1. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).

    2. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.

  5. Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej :

http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223).

  1. Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej:

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.

Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.

  1. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.



Scroll to Top